♥Välkommen till Thailis blogg om panfu♥

Alla inlägg under december 2010

Av Thaili - 22 december 2010 10:18

Heey alla bloggläsare. Idag ska jag göra ett inlägg om min bror Panfu_Edwin på panfu, Edwin_xD på MSP EdwinxD på habbo Kvasten, på clubpenguin.  Jag har en bild på honom.    Där står vi i hörnet. Hmhmhmhm. Jag var också med! Jag Stella var också med tack å hejdå.

Av Thaili - 21 december 2010 20:25

Heey alla bloggläsare! Om ni gillade mina bilder så har jag några fler som jag tänkte visa här i bloggen! Hoppas ni gillar dem! (Jag ritar dem själv på paint)

   

Nååååååå? vad tycks? Komentera! Mvh///Thaili!  

Av Thaili - 21 december 2010 18:12

Heey alla pandor! Nu ska jag äntligen göra ett inlägg om MSP(MovieStarPlanet)

Jag ska bara ta en bild på mig xD Här e den!

Jag e Thaili_Von_Movie! Den som gör model posen! Det var allt herrå!  

Av Thaili - 21 december 2010 17:18

Heey alla pandor, Jag har gjort en bild om panfu! Undrar om ni kommer gilla den komentera isåfall!  

   Nååååå  Inte så jätte fin va? Jag går i sexan och kan inte ens rita   Men det är ni som får till tycka! Jag e faktiskt ganska nöjd xD

Av Thaili - 21 december 2010 15:15

Hej alla pandor! det e jag Stella har ni sätt där på gör en ny panda! Dem har ändrat det är jättekul! Thaili gjorde en ny panda å jag kollade på! Så då tänkte jag: Jag kan ju ta kort på det nya! Här kommer det! Thaili får berätta!

Har ni sett? Killar har fått bruna ögon å tjejer blåa! grymt va?

Sen så får mab välja kläder! detta valde jag!

Det var typ det finaste som fanns!  

      Sen kom namn på nr. 3 Lösenord på nr.4 Mejl adress på nr.5 det var allt för idag!

Av Thaili - 21 december 2010 11:54

Hej alla pandor! Vet ni vad! jag har brytit benet å nu ska jag berätta hur det gick till! Jag var på idrottsplatsen å åkte skateboard å då ramla jag!   Då tog Thaili mig till sjukhuset med sin bil! När vi var framme kom en doktor hon hette Swinda!  

Som tur var slapp jag rullstolen!   Anna Lusiona å Swinda följde med mig å Thaili hem Lusiona å Swinda var doktorer så att dem tog bra hand om mig! Del två kmr imorn!

Av Thaili - 21 december 2010 11:46

Hej jag hetern Stella å e Thailis Stella, jag ska börja skriva här i bloggen!

Jag blev sugen på att blogga när Thaili började!" Å nu har jag tjatat så hon till sist sa Ok! Jaa, hoppas ni kommer ha det kul här med mig! Mm här har ni en bild på mig vid simbassängen!

Ser ni mig? Jag gick ut utan Thaili idag! Herrå Mvh///Stella!  

Av Thaili - 21 december 2010 11:38

Hej alla! Idag åkte jag Lusiona jag å Max skidor! (Panfu_Max_2) På slottsgården fin snö där!  Nää skidor åkte vi! Här har ni en bild! Å äntligen jullov! Jag slutade igår!

Det var allt för idag! plus min Stella börjar skriva idag!  

Presentation


Heey, Jag heter Thaili e tolv år och i ♥ Panfu! Jag e Stella och är en Pokopet som oxå ska skriva här i bloggen vi ses! ♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Blogg-stafett. Vilken blogg ska vinna?
 Anzy.
 Lomise.
 Oliad.
 Sheris.
 Emmy_10.
 Shh123.
 Mollymo.
 Pomis.
 Pomis_10.
 Filip-Robot.
 Superluigi.
 Pandania00.
 Nensi.
 Adnan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Månadens panda! SiriThiHa♥

Månadens panda! 5tella♥

Min mus :D

Mixpoden!

Månaden panda! Anna10♥


Ovido - Quiz & Flashcards